Tuesday, July 21, 2009

哭泣少了眼泪


现在的我很想吃H的雪糕!
很不开心
哭不出来,还是哭里没有眼泪?
我很讨厌他们再次进入我的世界
因为原本没好的世界将再次被打扰
妈咪也会不开心
我也是
对于我来说要见她,很复杂的感觉
一个非常陌生即很熟悉的一号人物
我从来就没有依赖你们的照顾
我一个人走来也只有妈咪给我美好的一切
你们每一次的出现
让我心疼;让我烦恼
我们有个温暖的家
我有我要走的路
我有爱我的人
虽然我跌倒时,你们都不在
就算我满身都是伤痕
我和妈咪都是靠自己
站起来!
对不起,请让我过自己的生活!
一晚就好,让我低落一晚就好
明天的我还是会开心上班

4 comments:

  1. sayang joanna~
    i always support u
    always be with u ^^

    ReplyDelete
  2. dear i dunno did i get the right things which u wanna to express...just wish u fine ..be strong n take care of urself n ur mummy~*

    ReplyDelete
  3. ooops...cant read chinese for this post....like ur blog a lot...nice bedroom there too.....will visit here often...

    ReplyDelete
  4. 11771554, thanks for ur cheers... :)

    coco, erm... i'm fine dont worry.. next time share with u k ...

    vialentino, thanks for visitng.. welcome u always ya.. my new friend :)

    ReplyDelete